Saturday 4 June 2011

:: DramA kOrea VS Filem Melayu ::


    Aloha semua..Aku dah start bosan duduk kat rumah, asyik makan je kerja aku...Aishhh...makin gemok lah agaknya...Dalam kebosanan nie, aku pom yang suke layan criter jepun+korea,terus ajer gatal tangan dan bukak drama MY GIRLFRIEND IS GUMIHO.Memang best siot cerita nie, dah la lawak...Lee Seung Ki yang hensem dan Shin Min Ah yang comel cute telah membuatkan mata aku terpaku dan terlekat dan terpacak terus depan lappy...Cerita komedi romantik pasal musang/fox/gumiho nie memang best!


     Tengah syok aku layan drama GUMIHO ni, datanglah seorang penyibuk iaitu kakak aku..Dan kerana aku adelah adik yang tersangat 'baik' errrr..... aku pom kasi laluan kat dia nie ambik alih port aku..Dengan selamba derkkk jer dia tutup cerita GUMIHO pastu bukak satu cerita nie...
     Arrgh,,,,...Cerita apekah ini...??!!err....Takpe lah, kerna bosan aku duduk menghadap gak.Duduk diam2 macam budak2 dapat lolipop.err...Tengok kejap...tengok lagi...eh eh..... Best rupenya crite ni...Memang cUN bro!! Filem sekarang terlampau banyak dengan genre aksi, rempit sane sini, pastu seram sana sini...Sekali aku layan cerita ni memang aku terpaku siot! Orang lain dah puas tengok tapi aku baru nak feeel, memang agak ketinggalan disitu yer...

     Filem yang berlatar belakangkan sawah padi dan padang hijau luas terbentang ini dibintangi pelakon utama iaitu Remy Ishak dan Maya karin.. Memang serius lucu dan aku tergelak2 sakit perut gak..Dengan suasana kampung yang mendamaikan, memang menenangkan dan tak jemu mata memandang,,,
Okeh! Layan cerita lain pulak...Sayonara...(^_^)


8 comments:

Farhana Jafri said...

cite CUN mmng best tp ad part2 yg mcm klau xd pon xpe.. tgk remy ngn maya sweet je! hik3

Dea said...

citerr cun memg cunn la.. hehe

RedVixen said...

ohh!! x sangka ada cerita pasal aku(musang)... keh3

Ash Shikano said...

#farhana : betul...mcm a yg part geix n ngengada..

#dea : memang cun kan..hehe

#musang : blah a ko..haha

nelly said...

hebat ke cerita ni ?
tak pernah tengok ~
=='

vampire's lovex said...

eii kalau aku memang pantang betol tgh syok2 tgk cter,pastu ada org tukar chnnnel..ala,aku je la yg x tgk lagi cter cun ni? huehuehue..ketinggalan betol aku.=..=

amier azrul alias said...

cter cun best!
hehe

Ash Shikano said...

nelly : bes ar...puas nonton hantu jer..lyn ni ok lar...hehe

vampire : haha...tengok beb!