Sunday 26 February 2012

FINAL DESTINATION 5



Assalam..



Sudahkah anda menonton filem FINAL DESTINATION 5? Well, bagi aku lah , cerita ni macam dah hilang arah tujuan, kacau bila, takde point dan kosong. Kalau dibandingkan dengan cerita final destination sebelum ni, aku rase lagi kemas, menakutkan dan betul2 thriller lah.

Cerita bergenre thriller tapi aku rasa semua aksi2 mendebarkan tersebut macam dah boleh agak dan kurang keseraman nya. Nak dibandingkan dengan siri2 lepas, memang aku sampai tutup mata tengok sebab ngeri sangat tapi siri kali ni, aku rase budak darjah satu boleh tengok duduk seat depan sambil makan pop corn.

Well, memasing punya pendapat lah kan. Tapi bagi aku two star je lah kot. Star untuk hardwork diorang, but untuk kengerian, half star. Ok chow!


4 comments:

akuamir said...

yup,, lagi best final destination yang petamen ngan kedue ,, start ketige dah kureng la,, maybe sebab citer same jeh kot.. kite dah terbiase.

-Incek Fik- said...

Perghh!

Citer final destination yang ada pasal lori kayu balak tu best. siri ke berapa entah la aku tak ingat..


sebenarnya tak berapa minat sangat nak tengok citer terpenggal kepala, terpatah tulang rusuk, tercabut mata bagai ni..


tapi kalau nak dicompare citer final destination dengan citer SAW.. aku sanggup lagi tutup muka dengan bantal semata-mata nak layan citer GERGAJI tu..


sumpah kejam weh~!!

AsH ShiKaNo said...

aku amir : a'aah, betul tu,..scene ngeri dah boleh diagak kan..

AsH ShiKaNo said...

Incek Fik: Aku pom x tahn tgok saw.. bapak kejam..hhaaha