Sunday 8 January 2012

Aku Tak BoDOh!

Assalamualaikum..



Aku tak Bodoh! Korang..? Kalau rase anda masih pandai membaca, menulis dan mengira, lulus lah tu. i mean.. "tak bodoh" lah maknanya kan. So, aku bukan nak mengupas isu bodoh ke hape ke, tapi aku nak mengorek balik cerita zaman dahulu kala, filem "AKU TAK BODOH". Takde lah sampai dahulu kala , still fresh, december 2010 punya.hehe

Minggu ni as semua mahasiswa hadapi, ialah minggu final exam, tak terkecuali aku. Bagi melegakan sikit tekanan study(study lah sangat), aku pun terjumpa stok2 cerita yang bolum ditonton, So, ape lagi bukak dan tonton.heh



Overall cerita ni mengisahkan kekeluargaan, dan yang best lawak dowh. Banyak unsur-unsur sarkastik dan yang penting banyak mesej nak disampaikan. Adaptasi daripada cerita i'm not stupid.

First, cerita ni nak ibu bapa paham, kehendak anak2 zaman sekarang. Bukan budak2 zaman dulu yang reti angguk2 aje, la ni , budak2, orang tua cakap abc, budak2 melawan abcde....xyz. Dasyat.

Second, cerita ni nak budak-budak paham, jadi ibu bapa bukan senang. Parents walau segarang mane pom, akan try serve yang terbaek untuk anak2, tapi kite lak yang tak paham.Gitu.

Cerita ni lawak. siyesly.hahaha..Aku taknak lah wat review panjang berjela, coz cerita nie dah lame pom, saja nak mengenang memori korang dulu2.haha. Jadi, bukak nasi bungkus, letak teh o limau kat tepi, layan cerita ni.konpem korang tak bodoh..hik3.. k bai :)





3 comments:

NighBerkz’S Blogs said...

waahh Love Hunter wuhh..ehkhke gih study ar..blog je keje..hakhka


http://nighberkz.blogspot.com

NighBerkz’S Blogs said...

aku x bodoh.. hakhkak

http://nighberkz.blogspot.com

AsH ShiKaNo said...

nighBerkz.. hoho..welcome2..boring study, blog sat..hek3