Wednesday 14 September 2011

HANDPHONE PUNYA PASAL, SERIK DAH AKU!

Assalamualaikum.. 

     Kenapa dengan handphone erh?? Actually aku baru aje memalukan diri sendiri dengan mengulang episod lame lagi sekali.. Orang bilang jadikan cerita lama sebagai pengajaran,. tetapi aku tidak langsung mengendahkan bicara orang lame2 nie... so, ape cerita nie?? 

     Semester lepas, ketika menghadiri kuliah Talaqqi Al-Quran...Ketika masing2 khusyuk memantapkan bacaan Al-Quran memasing, tibe2..... telifon bimbit aku mengeluarkan bunyi...At first, aku tak perasan, tapi last2 makin best lagu ringtone dan macam cam aje... ohoo... aku punya... Ustaz kat depan dah jeling2 kat aku.. Siap kena perli lagi... Aku ingat lagi sampai la ni..hukhuk.. Dah ler ringtone rancak ni yang kuar....  (bigbang+2ne1 -lollipop)


     Dan, dijadikan cerita, semalam aku kena lagi. Phone berbunyi time kelas.. Dah la lecturer Computer science theory sedang syokkk mengajar..Semua student diam aje.. Saje aje phone aku nak cari glamer.. Bunyi pulak time kelas.. Kalau lagu nasyid takpa gak...Sedap aje. Dah ler tepon murah. Memang giler publisiti betul .. Dah bunyi kuat2 tu, aku cari nak silent kan pulak satu hal.. Mengalahkan explorace dah..Last2 dah jumpa.. Nak off kan pulak susah, satu hal pulak button tu nak meragam time2 syokk tu..Malu betul. Nak aje masukkan kepala dalam beg. Tapi lagi memalukan, se be cool walaupom dalam hati menyesal teramat sebab tak silent awal.. (0_0")

Keluar ringtone rancak ni pulak...(Girls Generation-Hahaha)


     Oleh yang demikian, moral of the story silent your phone when attending a class ok! Kalau tak, dapat malu, kena marah, dan dapat glamor free opkos kan.. 




PEace no war :)



No comments: