Monday 12 March 2012

Games budak2 best ape...!


Assignment. Hidup student memang akan sentiasa dilimpahi bunga2 assignment tanda cinta seorang guru pada pelajarnya. Aku punya assignment sangat simple kali ini. Cari satu kids game online dan buat evaluation terhadap games tersebut. 

Dengarnya memang menarik, dan simple. Tapi proses mencari game sesuai memenatkan dan melalaikan. Well, nak cari games sesuai, kena try test dulu games tu, dan akhirnya, assignment tersepak ke tepi. layan games disisi. Dan bermula titik tersebut, aku mula menjumpai kesedapan dan keseronokkkan bermain game budak2. Game2 pakai2 baju kat doll, games cari2 barang, games mekap2, games lumba kereta, games masak2. 

Games untuk kids ni simple, dan bagus kepada sesiapa yang nak release tension kerna kebiasaanya games tersebut tidak menggunakan IQ yang tinggi, skill yang mantop, just korang pandai click, dan boleh main. 






Aku bukan lah nak salahkan lecturer aku, tapi, disebabkan assignment inilah, kerja2 kami yang laen terganggu. Bukan sibuk nak siapkan assignment, tapi sibuk nak test semua games budak2 nie. Tak sangka pulak best. Cubalah. 

THE END..

3 comments:

-Incek Fik- said...

fik suka main game kat freeonlinegames.com @ FOG.com



try arr main kat situ.. serius best! ada banyak jenis game kat situ yang kita boleh pilih :)

akuamir said...

best keh?? =_='

papehal,,, doakan lagi banyak2 kesihatan ibu dan kejayaan SPM kuuuu ^^_

Hashira Yusoff said...

hallo..kita dah pilih cut the rope kn. mula2 syiok dlu main skali sparuh je main sbb kne download IE bagai. :P