Monday 13 January 2014

2014

Assalamualaikum...

Ape khabar sekalian blogger , kekawan alam maya yer? longggg time tak masuk jenguk blog n blogwalking. Kepada yang tinggal jejak, well, lot of thanks ya.. Those silent reader, also thanks. me lap u lah.. hehe

Dah tahun 2014, tahun 2013 is one of hectic year in my life. Kenapa? aku sem 6 dan sem 7. Dan semester 7 adalah paling sibuk serabut kelam kelibut lah.. Dan aku kena pindah kampus, di mana asal aku di UniSZA kampus Gong Badak, Kuala TErengganu, dan kena pindah ke UniSZA kampus Tembila,Besut.

Seronok pindah? hmmmm... what can i say eaaa....
Well, so far Alhamdulillah. Masa mula2 datang, sangat.. sedih. Sangat terpencil dan rasa terasing. Tapi lame2 duduk, rasa ok la.. la... ok... Nanti aku story more on Kampus Tembila for next post. Kot-kot ada adik2 lepasan SPM duk tercari2 info universiti pilihan hati untuk sambung belajar kan..

So, whats up 2014? azam baru.. yeah no.. Aku tak pernah nak taruk azam2 baru. Ape yang aku lakukan, follow the flow. enjoy your life. Target ada. Tapi tak main lah azam tahun baru and similar thingy. Yang penting, hidup bermatlamat,ye dak?

Dah lame tak menulis mencurah hati.. Best pulak rase eah.. Ok.. See next post. Even agak lewat, Selamat Tahun Baru u'olls.. :)

 

No comments: