Wednesday 16 February 2011

:: MasyaAllAh, babi Berbulu biri-biri ::

          Assalamualaikum. Ape khabar semua.. Terkejut tak biler bace tajuk tue..haa... Aku dapat email ni dan terasa nak share dengan korang semua. MasyaAllah, macam-macam benda pelik kat dunia nie. nie lar Babi Mangalitsa yang aslinya berasal dari Austria dan Hungaria.Cube korang tengok rupe menatang nie..(agak kasar yerk,hehehe). Kalau kambing biri-biri ade gak perasaan nak peluk-peluk, tapi kalo menatang nie..hmmm...MasyaALLah.....jangan tersalah pegang sudahla...renungkan.......

nampak cam biri-biri tapi......

eeeiiii....geli lar....
macam anjing pon ade......
hah,,,ade anak skali....aishhh~


          MASYALLAH...!!!!! MAKIN MENJADI2 ORG YAHUDI HENDAK MENGHANCURKAN UMAT ISLAM.SUDAH MASANYA KITA MEMPERTAHANKAN MARUAH UMAT ISLAM,TAK GUNA HANYA BERHARAP PD PIHAK BERKUASA SAJA.!!!! MARI SEMUA UMAT ISLAM KITA SAMA2 MEMPERTAHANKAN MARUAH & KESUCIAN AGAMA ISLAM.ALLAHHUAKBAR..!!!!

           JAKIM, mainkan peranan.. Jangan tunggu hasil produk haiwan ini sampai ke dalam rumah umat Islam di Malaysia. Lebih teruk lagi kalau hasil bulu haiwan ini dibuat sejadah hamparan masjid, kopiah, permaidani dan produk untuk kegunaan muslim. Ingatlah, agenda kafir untuk mempersendakan kesucian agama Islam takkan berhenti selagi kita tidak menuruti jalan mereka. Umat islam, berhati-hati..


p/s : teringat kat criter black sheep..thriller..biri-biri makan orang..hukhuk..

2 comments:

hakeem kira said...

kena hati2 skang . tu sbb aku tak suke barang2 yg dr haiwan ni . tak kesah la halal or tak

Solihin Zubir said...

adeyhh... ini mcm pon ada..?
moga2 kita dilindungi drp perbuatan keji yahudi..
nauzubillah..