Tuesday 29 March 2011

:: BerTukAr!!! ::


Assalamualaium semua. Hari ni aku nak cakap yang aku baru je mendapat semangat dan aspirasi baru daripada Tok Esah dan wootwoot.. Actually dyorang komen pasal blog aku dah lame, tapi after balik dari kem baru aku ade mase nak update dan improve ape yang telah dikritik oleh bro berdua ni..nak tau komen beliau?? 


Haaa, inilah yang diperdebatkan dalam facebook sebolom nie. Dan aku ucapkan berbanyak terima kaseh kerana secara tidak dirancang dan tidak sengaja beliau berdua berkongsi info dan mengkritik blog buruk aku ni. Kalau nak tunggu orang buat review blog aku ni,, konpem takde sape yang sudi. Terima kaseh ye abg berdua. Dan akhirnya blog aku bertukar wajah. Sikit-sikit je ubah, nak kasi nampak laen sikit, improve dan make up sikit.. header pom dah tukar..why?? even tak dikomen pasal header tapi aku nak tukar jugak, sebab saje nak test dan  nak kasi nampak berseri-seri..(perasan lebih)..hehe
Ini header lame…




dan akhirnya bertukar menjadi……
………………………
……………………….
………………………….
…………………………..



Amacam kawan-kawan….okeyh tak?? Kalau tak okey nampaknya aku kene improve lagi lar blog ni..hukhuk… pape pom aku dah puas hati!! Yeah!! Dan terima kaseh daun keladi lagi sekali kepada wootwoot dan tok esah!!
Adios~

4 comments:

woot woot said...

huuu..mekasih..tp mmg btol,ur post is just nice..kalo wat leklok sure ramai datang ^^

Tok Esah said...

tahniah!! hehe bagus2..

then satu agy kalau boleh!!

komen ni jgn buat embeded!!
buat pop up dan no word verification!! baru ramai org nak komen, okies!!

shikano said...

@woot wootbaek boh!!
time kaseh!

shikano said...

@Tok Esah okies!! da buat..maceh2!!