Thursday 14 April 2011

:: sESUNGGUHNYA saya HappY !! ::

     Assalamualaikum semua! Sesungguhnya saya happy kerana.....Kenape yerk?? Of corse sebab dapat jumpe korang2 semua yang sudi singgah blog buruk aku nih...hehe.. Time kaseh yang sudi jadi follower sepanjang aku tak jenguk blog, dan sesiapa yang sudi bace entry2 aku, thanx so much alrite!!(^_^)
     First aku nak cakap yang aku tersangat tension.Tension datang bertubi-tubi kerana assignment due date this week dan lagi best henfon aku rosak.Perghh.memang dugaan betul la! Tapi nak wat camna kan..hadapi je lar dengan tabah. Kawan baik dan terbek aku ni pulak dengan baik hati tukar hanpon dengan aku,...Thanx eh ASTKIN!! hehe.Pastu selama beberapa hari aku tak bertemu dan bersua muka dengan lappy tercinta.huhu.. Kena tinggal kat bilik kawan sebab nak buat coarseware.hukhuk..Nie dah beres segale kerje maka bolehlar aku lepak depan lappy puas2..ish.. Release tension ckit..hehe
     Semester 2 dah hampir nak tutup tirainya. Minggu depan kitorang studi week dan akan exam selama lebih kurang 2 minggu. huhu.. Kejap jew, pejam celik dah habis setahun aku jadi mahasiswa.. Minggu nie adalah minggu paling sibuk bagi aku. Dan merupakan minggu paling tak berdisiplin. haha.Semua classmate satu kelas aku rasa macam dah tak terurus.Pergi balik kelas dalam pikiran cume satu! ASSIGNMENT!KELAS! Makin nak habis minggu kuliah makin tension, dan akhirnya penderitaan kami berakhir. Aku dah settle segalenya untuk minggu nie iaitu : QUIZ ARAB,COURSEWARE MULTIMEDIA,MOCK JOB INTERVIEW, SEGALA PRESENTATION dan habiskan silibus untuk semester nie..yeaah!!! Ade sape2 nak kongsi kegembiraan aku?? hehe...

     Maka alkisah.. bermulalah study week aku.. Exam final nie penting.. Mane tahu boleh dapat dean List...Amin... InsyaALLAH..Maka sape2 yang exam sekali dengan aku, jom lah same2 kita berusaha,berdoa dan bertawakal moge dapat jawab, tenangkan hati,lapangkan dada, cergaskan minda dan dapat result yang gempak.amin... As-Salam...
     





2 comments:

strawberrycincau said...

samelah kite..dh nk habis sem.. dh nak exam... huuu.. gud luck dear!!=)

Kita said...

gudluck dear~~:)