Friday, 18 January 2013

Simple Pizza


      Malam nie, aku rase malas nak makan nasi. Jadi, aku tengok sekeliling dan melihat separuh buku roti tergolek atas meja minta di makan. Nak sapu jem, jem takde, nak buat sandwich , sardin takde, nak wat sandwich telur memang tekak tak terima, so akhirnya aku buat ala-ala pizza. 


      Sos dye aku maen campak2 asal nampak macam pizza kat kedai. Topping pon aku maen tabur aje ape yang ade dalam peti ais. Dan akhirnya....




Rasenya...superbb! ok lah.. adios! 


5 comments:

Cyma Alid said...

aduh...kt umah cyma ni ujan so memang perut lapar je...tengok ni lg lapar dibuatnya

Hanida Moss said...

pehhh terel! nampak sedap oke! :)

kano san said...

cyma : hehe... cyma pon bley try andaikata ada roti tergolek..hek3

moss : xde terer pom kalo men campak2...haha

Arham Md Ali said...

Wah comel mini pizza ni!

tenku butang said...

nyum2.. nmpk sedappp! nk sikitttt!