Monday 3 June 2013

Entry pertama-MULA


Lame aku tinggal. Bersawang sudah belog aku. Adik aku cakap belog aku borink giler .yes,i admit it. Aku lame tak menaip kat laman nie. Rase macam lost. Dulu aku ade blog, aku remove dan aku buat yang baru ni. Dengan harapan semangat juang akan kembali. Tapi, hampeh jugak. Aku bior aje bersawang mess messy. 

So, hari ni, detik ini, aku cuba menaip kembali.Walau aku tahu siapa ntah nak bace bebelan aku ni.hehe At least biler ade yang tak tersengaja link ke blog ni, mereka tahu bahawasanya belog ni masih bernafas. Dan...terima kasih kat awka...ye awak yang sedang baca bait2 kata saya ni..awak laa... terima kasih sudi datang sini, jenguk sini, jeling sini. Lain kali datang lagi hokey! 

Sekian untuk entry pertama selepas semangat kembali pulih..bhahaha :)


No comments: